اعترافات سری 2
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید اسم من ساراست امیدوارم از وبم خوشتون بیاد این وبلاگ مال خودتونه پس بدون نظر نرید.لطفا"
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
دوست عزیز برای تبادل لینک  اول ما رو با عنوان قلبی برای تو و آدرس sara4you.LXB.ir لینک کن بعدش  مشخصات لینک خودتو را تو کادر زیر بنویس.اگه لینک ما تو وبلاگ یا سایتتون باشه لینکتان به طور خودکار در وبلاگ ما قرار میگیرد.ممنون از این که ما رو لینک میکنید.مرسیییییی 





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 439
بازدید کل : 14349
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 167
تعداد آنلاین : 1



فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز







✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

كد ماوس


قلبی برای تو
به وب خودتون خوش اومدید.شعار ما:غلت کردی خوشت نیاد بدون نظر هم بری میکشمت.
جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, :: 13:25 ::  نويسنده : soniya       

 
تو عروسی نشسته بودم یه بچه 3 ، 4 ساله اومد یک هسته هلو داد بهم، منم نازش کردم هسته رو گرفتم انداختم زیر میز، چند ثانیه بعد دیدم دوباره آوردش، این دفعه پرتش کردم یه جای دور دیدم دوباره آورد!! می خواستم این بار خیلی دور بندازمش که بغل دستیم بهم گفت آقا این بچس سگ نیست! طرف بابای بچه بود!!


اعتراف میكنم بچه كه بودم با دختر و پسر خاله هام لباس كهنه میپوشیدیم میرفتیم گدایی با درآمدش بستنی میگرفتیم كه همسایمون مارو لو داد و كتك خوردیم!!


سوم دبستان که بودم یه روز معلممون مدرسه نیومد منم ظهرش رفتم در خونشون که یه کوچه بالاتر از ما بود تکلیف شبمو ازش گرفتم.


اعتراف میکنم به عنوان 1 مهندس میخواستم دیوار رو سوراخ کنم، شک داشتم که از زیر جایی که میخوام سوراخ کنم سیم برق رد شده باشه، واسه اینکه برق نگیرتم فیوز رو قطع کردم، تازه وقتی دیدم دریل کار نمیکنه کلی غصه خوردم که دریل سوخت !!



اعتراف میکنم بچه که بودم..جو گیر بودم نماز بخونم....بعد چادر گل منگولیمو میذاشتم مهرم میذاشتم رو به قبله وا میستادم شروع میکردم به نماز خوندن...اما جای سوره ها شعر کلاه قرمزیو می خوندم....>>>آقای راننده...آقای راننده...یالا بزن توو دنده....



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

نظرات شما عزیزان:

maryam
ساعت14:33---15 اسفند 1391
ajab mohandesi !!!!!!!dast marizad

maryam
ساعت14:33---15 اسفند 1391
ajab mohandesi !!!!!!!dast marizad

نگین
ساعت19:23---15 بهمن 1391
سونیا جان مرسی آخریه خیلی قشنگ بود.

نگار
ساعت14:43---15 بهمن 1391
مرسی اجی جونم جالب بود

نیوشا
ساعت13:37---13 بهمن 1391
مرc خیلی باحال بود کم باشه خوب باشهپاسخ:خواهش راست میگی کم بود ولی امیدوارم خوب هم بوده باشه بازم بیا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: